حشر‌ِ عمومی توسط هیئت رهبری موسسه تحصیلات عالی فراه، جهت پاک‌کاری صحن این نهاد!

farau_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۲/۲۱ - ۱۵:۵۳
Faru.Admin

دیروز به‌تاریخ ۱۷، ۲، ۱۴۰۲ حشر عمومی به رهبری جناب مولوی سمیع الله احمدی، رییس موسسه‌ی تحصیلات عالی فراه برگزار گردید.
_ در این کار گروهی که نه‌تنها جنبه‌ی صحی و صفایی _ محیط داشت؛ بلکه از دید معنوی نیز دارای اجر اخروی خواهد بود.
_ در این کمپاین شخص احمدی صاحب، معاونین محترم، رییس های پوهنحی ها، استادان و جمعی از محصلان و کارمندان، نقش برجسته ایفا کردند و برای صفایی صحن پوهنتون عملاً دست‌به‌کار شدند.
_ هم‌چنان هدف از راه اندازی این حشر، پاک‌نگه‌داری پارک‌های گل، پیاده‌روها و در کُل تمیزکاری از هر نوع موانع که در رشد درختان و گل ها صدمه دارد کرده بود، اقدام صورت گرفت.
_ احمدی صاحب با تاکید بر اصل اخلاق و رعایت پاکی شهر، خانواده و مکان زنده‌گی و به‌خصوص تحصیلی،  هدایت داد تا همه مردم به این کار مردمی شرکت کرده، سهم خود را در قبال جامعه ادا کنند که در نتیجه همه مسوولین این نهاد با درک این مسئله دست‌به‌دست هم داده اشتراک کردند و ساحه از نظافت خوب برخوردار شد.

کمیته فرهنگی و نشرات

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۴:۲۶
Background image

مؤسسۀ تحصیلات عالی فراه بروشور عدالت و انصاف خود را بین محصلان، کارکنان اداری و استادان توزیع کرد.

آگاهی از سیاست‌های عدالت و انصاف در حوزه‌های علمی و اداری پوهنتون، حق هر محصل، کارمند اداری و استادان است. در همین راستا مؤسسه‌ی تحصیلات عالی فراه (پالیسی عدالت و انصاف خود) را در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۴:۱۶
Background image

مؤسسۀ تحصیلات عالی فراه پلان استراتژیک پنج ساله خود را تشریح و ارائه نمود!

 امروز مؤرخ ۲۱/۱۲/۱۴۰۲ که مصادف با ۱/رمضان/۱۳۴۵ پلان راهبردی یا استراتیژیک مؤسسه‌ی تحصیلات عالی فراه (۱۴۰۲-۱۴۰۶) که به منظور آگاهی عمومی به تصویب وزارت تحصیلات عالی رسیده است, ارائه شد.. . .

شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۶
Background image

گزارشات شش ماه اول سال 1402 پوهنحی های چهارگانه وکمیته های اصلی موسسه تحصیلات عالی فراه درحضور اعضای رهبری این موُسسه ارایه گردید.

روز پنجشنبه مورخ1402/9/9ه ش که برابر است با 16/جمادی الاول/1445ه ق، سلسله ارایه ی گزارش دهی گزارشات شش ماه اول سال 1402 که به تاریخ 1402/9/8ه ش اغاز یافته بود ، به پایان رسید.هنگام. . .

BACK TO NEWS